SEGONA RECOLLIDA D'ALIMENTS

on divendres, 26 de juny del 2026

Dilluns 22 de juny, els representants de l'alumnat de la comissió encarregats en la recollida d'aliments, van preparar el lliurament de la segona recollida del curs i va ser enviada amb èxit a la Creu Roja. 

Moltes gràcies a totes les famílies que vau col·laborar!🫶🫶



FÒRUM ESCOLES VERDES 2026

on diumenge, 7 de juny del 2026


Dijous 4 de juny va tenir lloc a Escaldes el Fòrum d'Escoles Verdes.

Els/les representants de la nostra escola van presentar els projectes treballats durant el curs: el mapa sonor, la recollida d'aliments i van explicar que aquest curs tenim un compostador per fer el nostre propi adob per a les plantes del pati.

Van gaudir molt de la jornada i van rebre, per part de les autoritats presents, l'enganxina que ens acredita que continuem essent Escola Verda.

La podeu veure a l'entrada de la nostra escola, al costat dels ascensors.


                
                                                  






Evitem el soroll a l'escola...

on dilluns, 4 de maig del 2026

El grup de la Comissió d'Escola verda encarregat de treballar sobre el soroll a l'escola, ha fet tot un treball d'anàlisi i de recerca i ha eleborat un seguit de cartells per tal de que la nostra escola sigui menys sorollosa. 

Bona feina!👏👏