Dilluns 22 de juny, els representants de l'alumnat de la comissió encarregats en la recollida d'aliments, van preparar el lliurament de la segona recollida del curs i va ser enviada amb èxit a la Creu Roja.
Moltes gràcies a totes les famílies que vau col·laborar!🫶🫶
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada