SEGONA RECOLLIDA D'ALIMENTS

on divendres, 26 de juny del 2026

Dilluns 22 de juny, els representants de l'alumnat de la comissió encarregats en la recollida d'aliments, van preparar el lliurament de la segona recollida del curs i va ser enviada amb èxit a la Creu Roja. 

Moltes gràcies a totes les famílies que vau col·laborar!🫶🫶



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada