A partir del proper divendres 6 d'abril, iniciarem les brigades de neteja dels nostres patis i jardinets, on estarem implicats tots els adults i tots els alumnes de primera ensenyança de l'escola.
QUINS SÓN ELS OBJECTIUS DE LES BRIGADES?
- -Realitzar un procés de conscienciació pel que fa a les conseqüències del nostre comportament de consum sobre el medi ambient a través d'un aprenentatge vivencial i participatiu.
- Fomentar la consciència dels bens col·lectius i el valor de la cura.
A MÉS, TAMBÉ PRETENEM:
- Prendre consciència de l'excés de residus.
- Sensibilitzar sobre la importància de buscar alternatives d'esmorzars saludables que generen pocs residus contaminants.
- Prendre consciència de la importància de trobar solucions alternatives al paper d'alumini o film.
- Sensibilitzar sobre la importància de generalitzar l'ús d'embolcalls reutilitzables.
- Sensibilitzar sobre la importància de realitzar un triatge correcte de deixalles per mantenir neta l'escola i reduir la contaminació dels rius i altres espais naturals per residus provenint dels esmorzars.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada